Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij KAN ZAMAN Barbeque. Meer weten? Ontdek meer
M
20 jun 2026 om 20:29
Lekker gegeten!
M
8 jun 2026 om 20:01
Was lekker en vriendelijk !
migheal
20 mei 2026 om 2:38
Top bedrijf. Super lekker verse broodje. Heb er van genoten. Ik weet waar life aankomende tijd ga bestellenz En de bezorging was er super snel.
Mrachud
19 mei 2026 om 0:32
Nooit meer
Mohalhachmi
14 mei 2026 om 17:38
Très déçu par ma commande. Le pain du burger était grillé !!!
soufiane
10 mei 2026 om 2:21
heb eten helemaal niet gekregen zat 2uurtje te w8 en niks gekregen vindt dit helemaal schandalig heb nu 40 euro besteed voor niks
M
6 mei 2026 om 22:59
Lekker gegeten.top zaak!!
M
4 mei 2026 om 13:23
Lekker gegeten aanrader
hacer
3 mei 2026 om 0:59
Veel te laat
Hassan
1 mei 2026 om 19:19
Ik heb een tagine met lams vlees besteld heerlijk genoten zoals gewoonlijk dank jullie wel